Tilbakemeldingen din er utfylt, hva skjer nå?
Tilbakemeldingen din er tilgjengelig for primærkontakten eller behandleren din i form av en rapport. Det vil variere hvor mye fokus dere legger på rapporten i samtalen. Det er likevel viktig at du fyller ut tilbakemeldingene gjennom hele forløpet. Dette hjelper deg i forberedelsene til samtalene. Ved å gi tilbakemelding får du økt medvirkning og det blir enklere å sikre at oppfølgingen og behandlingen som du får blir riktig for deg.
Behov for hjelp før samtalen: Dersom ditt behandlingssted har et akutt tilbud,
ber vi deg om å kontakte de.
For deg som er innlagt på døgnbehandling kan du kontakte miljøpersonalet.
Har du ikke et lokalt tilbud, ber vi deg ringe:
Legevakt: 116 117
Hvis det står om liv og helse ring 113.
Trenger du å snakke med noen kan du ta kontakt med Mental Helses Hjelpetelefon på telefon 116 123
(hele døgnet), eller på chattetjenesten www.sidetmedord.no (begrenset åpningstider).
Du kan også ringe Kirkens SOS på tlf 22 40 00 40 (hele døgnet), eller chatte anonymt på www.soschat.no (18.30-22.30).